Gjest fattig student Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Hvor lang holdbarhet er det åp åpnet hermetikk i kjøleskap etter åpning? F.eks en sånn boks med kjøttkaker i brun saus. Jeg tar plastfolie over. Det holder lett til middag i 3-4 dager en sånn boks, men litt kjedelig å ha samme hver dag 0 Siter
Gjest kantaraman Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Kommer vel an på hva som er oppi boksen. Men kjøttkaker holder seg sikkert 3-4 dager, ja. Men du skal ikke beskyldes for å være storspist. 0 Siter
Cinthia Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Mat skal visstnok ikke oppbevares i hermetikkboksen etter at den er åpnet. Ha alt over i en skål eller plastboks. Da bør den fint holde noen dager, men hvor lenge tør jeg ikke si. Jeg liker å tro at alt som ser bra ut, om som lukter bra, er trygt å spise 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Ha det over i flere små bokser, en porsjon i hver boks og legg dem i fryseren. Jeg hadde ikke spist kjøttkaker som har ligget i åpnet hermetikkboks i 4-5 dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.