Gjest liljana Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Har du turt å la disse to slippe til i håret med saksa? Det har ikke jeg tror jeg...Sjeldent bra programmet i går. Det har vel litt å si hvem som er med som gjester.Petter Northug gjorde sitt, humor på den gutten. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Synes disse damene var skikkelig tøffe som kunne sitte der og le som bare den når gutta klippet i veg Nei, jeg hadde aldri villet være en av modellene der nei, men så vil jeg nødig klippe av det lange håret mitt. Disse damen var nok mottagelige for korte sviser og hadde også fått tilbud om hairextentions hvis resultatet ikke ble bra. Faktisk så synes jeg resultatet deres ikke ble så ille jeg hadde trodd det skulle når jeg så hvordan de håndterte saksen, ferdig shinet så så det jo ikke hysterisk ut Greit program i går. Litt artige disse nye IDOLdommerne, litt humor på de så det blir gøy å se dem i accion. Han siste pælan var også skikkelig humoristisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.