Gjest lillestrøm leder foreløpig Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Nei, det er lillestrøm som leder da. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Nei, det er lillestrøm som leder da. Hvis du tar med poengene RBK har i lomma, leder RBK. RBK leder NÅ! 0 Siter
Gjest lillestrøm leder foreløpig Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Hvis du tar med poengene RBK har i lomma, leder RBK. RBK leder NÅ! Ja, og på mandag så tar nok lillestrøm ledelsen igjen. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Ja, og på mandag så tar nok lillestrøm ledelsen igjen. Da må de slå Strømsgodset. 0 Siter
Gjest lillestrøm leder foreløpig Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Da må de slå Strømsgodset. De gjør nok det skjønner du. Dessverre holdt jeg på og si, for jeg heier ikke på lsk. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 De gjør nok det skjønner du. Dessverre holdt jeg på og si, for jeg heier ikke på lsk. Hvem gjør vel det! Lillestrøm er en liten stasjonsby utpå bondelandet på Østlandet der det lukter kumøkk. Heia Start! 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 De gjør nok det skjønner du. Dessverre holdt jeg på og si, for jeg heier ikke på lsk. Nå leder Lillestrøm serien. 0 Siter
Gjest lillestrøm leder foreløpig Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Hvem gjør vel det! Lillestrøm er en liten stasjonsby utpå bondelandet på Østlandet der det lukter kumøkk. Heia Start! Nei, det lukter ikke kumøkk i lillestrøm. Og lillestrøm er et fint sted å bo. Selv om jeg ikke heier på lsk så bor jeg rett i nærheten. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Nei, det lukter ikke kumøkk i lillestrøm. Og lillestrøm er et fint sted å bo. Selv om jeg ikke heier på lsk så bor jeg rett i nærheten. Klanen synger i hvert fall at de er bønder. Det gjør de om alle da, men spesielt om Lillestrøm. Har aldri vært på stedet, men det skal etter sigende være et ikke spesielt vakkert skue, harry rånere, bondegårder og lite sofistikerte mennesker. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Nei, det lukter ikke kumøkk i lillestrøm. Og lillestrøm er et fint sted å bo. Selv om jeg ikke heier på lsk så bor jeg rett i nærheten. I kveld leder sannsynligvis Brann serien. 0 Siter
Gjest lillestrøm leder foreløpig Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 I kveld leder sannsynligvis Brann serien. Tror ikke det. I dag fikser vif brasene, får vi håpe. Vif vinner i kveld, krysser fingrene for det. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Tror ikke det. I dag fikser vif brasene, får vi håpe. Vif vinner i kveld, krysser fingrene for det. Det skjedde ikke. Brann leder serien. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Tror ikke det. I dag fikser vif brasene, får vi håpe. Vif vinner i kveld, krysser fingrene for det. Mitt tabelltips per nå: 1 Brann 2 Lillestrøm 3 Rosenborg 4 Lyn 5 Stabæk 6 Vålerenga 7 Start 8 Strømsgodset 9 Tromsø 10 Viking 11 Fredrikstad 12 Odd Grenland 13 Sandefjord 14 Ålesund 0 Siter
Gjest lillestrøm leder foreløpig Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Det skjedde ikke. Brann leder serien. Ja, sånn kan det gå. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Ja, sånn kan det gå. I kveld spiller Godset mot Fugla på Marienlyst. Bønda må vinne for å kapre tilbake serieledelsen. 0 Siter
Gjest lillestrøm leder foreløpig - men ikke nå.... Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 I kveld spiller Godset mot Fugla på Marienlyst. Bønda må vinne for å kapre tilbake serieledelsen. Og det klarte de ikke. Nå er det ei i huset her som er sur.... Syntes lsk spilte ræva dårlig. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Og det klarte de ikke. Nå er det ei i huset her som er sur.... Syntes lsk spilte ræva dårlig. De var feige. Brann vinner serien i år. Det blir uutholdelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.