Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Jepp, stjerneskudd observert rett ved Farsund. 0 Siter
Rough Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Da må du jo lukke øynene og ønske deg noe! 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Da må du jo lukke øynene og ønske deg noe! Har allerede ønsket meg at en diger komet kommer på kollisjonskurs med Jorda. 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Har allerede ønsket meg at en diger komet kommer på kollisjonskurs med Jorda. Spiller ingen rolle, for da kommer bare Bruce Willis og redder oss! 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Spiller ingen rolle, for da kommer bare Bruce Willis og redder oss! Neppe. Da ville menneskeheten måtte samarbeide, og vi hadde ikke hatt tid til å krangle om hvem som er best av Jesus og Muhammed, eller om homofili er synd og andre uviktige ting. Jeg tror det hadde vært sunt for menneskeheten og det globale samarbeidet. 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Neppe. Da ville menneskeheten måtte samarbeide, og vi hadde ikke hatt tid til å krangle om hvem som er best av Jesus og Muhammed, eller om homofili er synd og andre uviktige ting. Jeg tror det hadde vært sunt for menneskeheten og det globale samarbeidet. Nåja, jeg synes det høres mye morsommere ut med Bruce jeg. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Nåja, jeg synes det høres mye morsommere ut med Bruce jeg. Jo, men det er et usannsynlig Scenario. Lurer forresten på hvorfor amerikanerne pøser ut filmer om naturkatastrofer om dagen. Er det en slags protest mot regjeringens ignorante holdning til advarslene fra moder jord? Jeg tenker på filmer som "The Day After Tomorrow" og den andre som gikk her forleden. 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Jo, men det er et usannsynlig Scenario. Lurer forresten på hvorfor amerikanerne pøser ut filmer om naturkatastrofer om dagen. Er det en slags protest mot regjeringens ignorante holdning til advarslene fra moder jord? Jeg tenker på filmer som "The Day After Tomorrow" og den andre som gikk her forleden. Faen så seriøs du skulle være da. Jeg vil ha Bruce som verdensfrelser...., men altså Dennis Quaid og Jake Gyllenhaal kan god få hjelpe til. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Faen så seriøs du skulle være da. Jeg vil ha Bruce som verdensfrelser...., men altså Dennis Quaid og Jake Gyllenhaal kan god få hjelpe til. Seriøsitet er en dyd. Jeg ser heller for meg Arne Brimi redde verden. 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Seriøsitet er en dyd. Jeg ser heller for meg Arne Brimi redde verden. Ingen forstår hva Arne Brimi sier, så han er nok utelukket. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Ingen forstår hva Arne Brimi sier, så han er nok utelukket. Brimi er ikke avhengig av at ahdre forstår han. Han er et universalgeni. Han fikser biffen på egenhånd. 0 Siter
morsan Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Du så vel neppe denne, da, ettersom dne kom en time senere! :-) http://www.nettavisen.no/innenriks/article981666.ece 0 Siter
Bookworm Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Seriøsitet er en dyd. Jeg ser heller for meg Arne Brimi redde verden. Ja, han kan kaste charlottløk på kometen og tvinge den inn i en ny bane utenom jorden:-) 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Du så vel neppe denne, da, ettersom dne kom en time senere! :-) http://www.nettavisen.no/innenriks/article981666.ece Det var en slik, jo! Men ikke større enn et fly, det tror jeg ikke. Og den var veldig høyt oppe i atmosfæren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.