Gjest Trenger hjelpen Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Noen som vet om en ok healer i Oslo? Jeg er alvorlig syk, og trenger derfor ikke innlegg som "Det funker ikke", "Ikke kast bort penge dine på slikt" osv. Jeg må prøve alt. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Er kjenner ingen healer i Oslo. Men vet om en flink og seriøs healer, som har nær kontakt med andre healere. Prøv å kontakte Olene Idsøe på Jørpeland. (like utenfor Stavanger.) Det er en koselig dame, som du kan stole på. mvh 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Prøv å hør med en av disse om det også finnes en i oslo. Grusomt at du er alvorlig syk, jeg ønsker deg alt godt på veien til å få en frisk kropp igjen!! Ps. Sertifisert Reconnective Practioner trenet av Eric Pearl: Silje Tuxen Thingvoll, Stavanger: Tlf: 971 43 483 E-post: Anna Barbara Albrecht, Bodø Tlf: 481 20 272 E-post: 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Healing kan funke, utrolig nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.