Gjest beboer Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 varer fra tirsdag til lørdag, ser jeg. Men når er det normalt at folk kommer og reiser hjem igjen da? Bor på øya og gruer meg. Er et lite sted, så det er greit å forberede seg. Blir nok kaos på brua hele uka. 0 Siter
birdie Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 I og med at det er første året det arrangeres er det vel ingen "normal" å forholde seg til. Skal du på noen av konsertene? Jeg tenkte meg på Amy Winehouse. Bor på andre sida av byen, heldigvis. 0 Siter
birdie Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Tillegg: Tror forresten ikke det blir _så_ ille med ekstratrafikk, tror du ikke de aller fleste kommer via Sørlandsbussen og tog (fly for noen, til og med), og benytter seg av kollektivtransport og evt. spesielt oppsatt transport? De fleste vil vel kanskje også bli rimelig stedfaste på campen når de først er ankommet, trur eg. 0 Siter
Gjest beboer Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 I og med at det er første året det arrangeres er det vel ingen "normal" å forholde seg til. Skal du på noen av konsertene? Jeg tenkte meg på Amy Winehouse. Bor på andre sida av byen, heldigvis. Har og tenkt på Amy, men er foreløbig noe skeptisk. Synes øya er så liten for hele arrangementet. Trege sørlendinger, vet du :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.