Cinthia Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Syntes jeg måtte vente lenge på time denne gang jeg. Bestillte i dag, og fikk time 3. mai. Men dette var ikke noe som haster noe det jeg skal da. Men sjelden jeg må vente så lenge som 10 dager på time. Ja, jeg tror ikke det pleier å være så lang ventetid på legekontoret her. Men for pustevansker er tydeligvis ventetiden tre uker. Om jeg blir blå, så kanskje jeg ikke trenger å vente mer enn to uker? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Ja, jeg tror ikke det pleier å være så lang ventetid på legekontoret her. Men for pustevansker er tydeligvis ventetiden tre uker. Om jeg blir blå, så kanskje jeg ikke trenger å vente mer enn to uker? Hvis du blir verre ville jeg prøvd å ringe en morgen med en gang de åpner, for å få en akutt-time. De skal alltid ha noen akutt-timer pr. dag, men da må du ringe med en gang de åpner. god bedring til deg. 0 Siter
Cinthia Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Hvis du blir verre ville jeg prøvd å ringe en morgen med en gang de åpner, for å få en akutt-time. De skal alltid ha noen akutt-timer pr. dag, men da må du ringe med en gang de åpner. god bedring til deg. Ja, de har akuttimer, men jeg blir litt oppgitt når jeg får høre sånt som jeg gjorde i dag, så jeg vet ikke om jeg orker å ringe dit igjen. Straffer vel bare meg selv, men...Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.