Gjest jjjjjjjj Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Jeg lurer på om noen kan forklare meg hva "det nye dol" er, med eventuelt en link. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Dette er det nye dol. Same as the old, men med nytt utseende. 0 Siter
Gjest jjjjjjjj Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Dette er det nye dol. Same as the old, men med nytt utseende. Jeg leste at en del av gjengen her inne ikke likte forandringen, og gikk over til et annet forum. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Jeg leste at en del av gjengen her inne ikke likte forandringen, og gikk over til et annet forum. Det ligger vel noen linker rundt omkring her, men det har ikke noe med DOL (Doktor Online) å gjøre. 0 Siter
Gjest jjjjjjjj Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Det ligger vel noen linker rundt omkring her, men det har ikke noe med DOL (Doktor Online) å gjøre. Ok.Takk skal du ha. 0 Siter
Gjest katja79 Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Ok.Takk skal du ha. http://dolere.egetforum.se/ 0 Siter
Gjest pretty scary Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Jeg leste at en del av gjengen her inne ikke likte forandringen, og gikk over til et annet forum. Om du har lest det så har du nok fått med deg hva som er det nye dol også... 0 Siter
mrxx Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Jeg leste at en del av gjengen her inne ikke likte forandringen, og gikk over til et annet forum. De fleste som er der er her også, men de orket ikke å være her så mye etter omleggingen i starten fordi dette produktet var såvidt påbegynt da de la det ut. 0 Siter
Gjest jjjjjjjj Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Om du har lest det så har du nok fått med deg hva som er det nye dol også... Vel, hvis jeg hadde fått med meg hvor man kunne finne forumet hadde jeg vel neppe lurt...) Men nå vet jeg det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.