Gå til innhold

Advarsel-skryteinnlegg

Anbefalte innlegg

Gjest Hemmelig i dag
Skrevet

Jeg må fortelle dere hvor flink jeg har vært i helga:)Har gått 3,8 mil på ski (Skarverennet) og det mest overraskende for meg var at jeg klarte å holde tritt med mannen min og kameraten hans og det enda jeg bare har vært på små koseturer med minstejenta på 5 år. Kondisen min var langt bedre enn jeg hadde trodd på forhånd og jeg måtte stå og vente på dem på toppen av hver bratt-bakke. Artig siden de har gått -MYE- mer på ski enn meg de siste årene. Vel, nå veier de det dobbelte av meg begge og har sånn sett mer og dra på.

Og det skal også nevnes at siste halvdelen av løpet stivnet lårene mine, og det var vondt og å ha lår som var så fastlåste og hemmet meg når formen ellers var såpass god. Men alt i alt er jeg superstolt av meg selv nå altså og skal ihverfall være med neste år også også.

Da med topptrente lår:o)

Noen flere her som gikk Skarverennet?

Fortsetter under...

Skrevet

Heldiggris!! Det høres ut som du har hatt en deilig tur. Ingenting er så hærlig som følelsen av å virkelig ha brukt kroppen sin godt fysisk:-)

Skrevet

Så flott!!! Men hvorfor hemmelig i dag? Du må da være stolt av deg selv og stå frem med nicket dit!

Er det mye oppover og nedover i Skarverennet? Synes det høres ut som en kjempefin tur, nemlig.

Gjest Hemmelig i dag
Skrevet

Så flott!!! Men hvorfor hemmelig i dag? Du må da være stolt av deg selv og stå frem med nicket dit!

Er det mye oppover og nedover i Skarverennet? Synes det høres ut som en kjempefin tur, nemlig.

Det er en fin løype. Den bratteste bakken er helt i starten. Ellers er det noen få til, men for det meste er det lett kupert terreng. De siste 8 km var det bare nedoverbakke og godt var for meg, for på det tidspunktet var bena mine fryktelig stive.

Annonse

Skrevet

Det er en fin løype. Den bratteste bakken er helt i starten. Ellers er det noen få til, men for det meste er det lett kupert terreng. De siste 8 km var det bare nedoverbakke og godt var for meg, for på det tidspunktet var bena mine fryktelig stive.

Høres bra ut!!! Kanskje jeg skal prøve meg til neste år?!?

Gjest Også hemmelig!
Skrevet

Sønnen min har gått siden han var 10-11 år, et år med armen i gips!

Gjest Hemmelig i dag
Skrevet

Sønnen min har gått siden han var 10-11 år, et år med armen i gips!

Skal jeg ikke få lov til å være stolt da mener du? Da jeg var 10-12 år gikk jeg masse på ski alene og slike distanser var helt vanlig for meg den gangen.Jeg var med i konkuranser også. Nå er jeg ei gammel kjerring serru og har ikke gått så langt siden jeg var ung og derfor er jeg stolt nemlig;o)

Gjest Hemmelig i dag
Skrevet

Høres bra ut!!! Kanskje jeg skal prøve meg til neste år?!?

Det synes jeg absolutt.

Skrevet

Det synes jeg absolutt.

Hjelp meg å huske på det når det er påmelding da!

Gjest Hemmelig i dag
Skrevet

Hjelp meg å huske på det når det er påmelding da!

Det skal jeg prøve på. Jeg har ikke vært her på en stund, men når du tenker på å gå skarverennet neste år, tolker jeg det slik at det går bedre og bedre med formen din. Det er supert Jubalong70. Mener å huske at du slet med vonde knær.

Skarverennet går 19.april neste år.

Skrevet

Det skal jeg prøve på. Jeg har ikke vært her på en stund, men når du tenker på å gå skarverennet neste år, tolker jeg det slik at det går bedre og bedre med formen din. Det er supert Jubalong70. Mener å huske at du slet med vonde knær.

Skarverennet går 19.april neste år.

Neida, knærne mine er bra de. Det er fotsålene som var vonde. Men med innleggsåler så går det også helt greit nå :)

Skal notere meg 19. april.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...