Mista nikket Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Har dere det og fungerer det bra? Vi har hatt det siden januar 2001 og blir ikke plaget. Kun en og annen veldedighetsforening som sklir igjenom. 0 Siter
Gjest Petrine:e) Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Blir plaget avogtil, mye ifra undersøkelser, ikke akkurat salg. Irriterende når anonym-telefoner ringer, men: Jeg tar ALDRI telefonen når det ringer anonymt eller når jeg ser det er et nummer som ikke er ifra min kommune=) Litt pysette akkurat der, fordi jeg har falt i fella flere ganger, hater å si nei til folk=) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Blir plaget avogtil, mye ifra undersøkelser, ikke akkurat salg. Irriterende når anonym-telefoner ringer, men: Jeg tar ALDRI telefonen når det ringer anonymt eller når jeg ser det er et nummer som ikke er ifra min kommune=) Litt pysette akkurat der, fordi jeg har falt i fella flere ganger, hater å si nei til folk=) De som sklir igjenom er jeg høflig avvisende på. Nevner at jeg er registrert i Brønnøysundregisteret. Vi har også et nummer som ikke vises, men merker aldri noe til at folk ikke tar telefonen av den grunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.