Gå til innhold

Kan ein få full narkose for å få gjort GU?

Anbefalte innlegg

Gjest ikkjenokonikk

Eg må ta GU, og er LIVREDD!!! Det snører seg i meg berre eg tenkjer på det! Sannsynelegvis har det samanheng med at eg vart misbrukt som lita.

Eg veit sjølvsagt at GU ikkje har noko som helst med sex å gjere, men eg orkar ikkje tanken på det likevel. Et trur rett og slett ikkje eg vil takle det, eg kjem til å få heilt panikk og då blir eg håplaus å ha med å gjere!

Derfor lurer eg på om det er mogeleg å få gjort ei slik undersøking under full narkose, eller med noko sterkare enn Valium innabords.

Eg er takksam for alle svar!

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Dette er eit reellt problem som du ikkje er aleine om. Det er viktig at du tar opp spørsmålet med legen din. Som regel kan ein få det til uten narkose ved at legen kjenner til angsten din, at du får ha noken hos deg som du kjenner deg trygg på og ved å bruke ekstra høge doser av angstdempande middel. Dersom dette ikkje kjennes tilstrekkeleg, må ein ta opp spørsmålet med næraste gynekologiske avdeling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...