Gjest snart sommer! Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Jeg husker ferieturene til en liten hytte. Reisen var lang da jeg var barn, men egentlig er det ikke så langt. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Mitt mest romantiske minne skjedde sommeren 1986. Det er mitt beste sommerminne 0 Siter
Spirello Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Skjønner jeg er heldig som har mange gode sommerminner, siden jeg ikke klarer plukke ut ett. Har veldig mange gode sommerminner med samboern fra hytta.. som i fjor da vi fiska krabber om kvelden, og jeg var så "tøff" og tok opp krabbene helt til den ene nesten kløyp av meg en bit av fingeren, og min kjære som holdt på å le seg halvt i hjæl ga meg trøsteklem mellom hiksta. Egentlig var det en romatisk aften, men den ble ganske så komisk. 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Det må være en tur vi hadde med gjengen (ti stk) på båt-tur i blindleia. Lett på humøret, badet, drakk, lo oss halvt ihjel, solte oss toppløse mens vi kjørte, badet netto et sted. Rett til bryggefest på kvelden. En sprø og gøy tur vi nok ikke klarer å kopiere? Men det finnes mange gode sommer minner som også kunne stått som det beste 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Det må være en tur vi hadde med gjengen (ti stk) på båt-tur i blindleia. Lett på humøret, badet, drakk, lo oss halvt ihjel, solte oss toppløse mens vi kjørte, badet netto et sted. Rett til bryggefest på kvelden. En sprø og gøy tur vi nok ikke klarer å kopiere? Men det finnes mange gode sommer minner som også kunne stått som det beste Brukte dere båten deres også eller;) Fint sommerminne var det. Du har mye artig du forteller, hva du har gjort osv. Koselig 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Brukte dere båten deres også eller;) Fint sommerminne var det. Du har mye artig du forteller, hva du har gjort osv. Koselig Ikke vår båt den gangen, men to andre Alle satt i den ene, den andre ble bare tauet med. Ja det er gøy å gjøre noe sprøtt også. Jeg har aldri gjort noe slikt siden..... bader, men påkledd hehe 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Ikke vår båt den gangen, men to andre Alle satt i den ene, den andre ble bare tauet med. Ja det er gøy å gjøre noe sprøtt også. Jeg har aldri gjort noe slikt siden..... bader, men påkledd hehe hehe, kanskje det er lurt å ikke drive med sånne ting nå for tiden, men du får ta det igjen når ungene blir litt eldre;) Det var hvertfall en artig lesning:) 0 Siter
lonelyP Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Sommeren '97. Høres ut som en klisje, men jeg hadde fri hele sommeren, ingen penger (nesten) og på stranden nesten hver dag. Det var så flott. Og jer har aldri hatt brunere bein enn etter den sommeren. Og så reiste jeg og en venninne til Hellas i slutten av august og nøt sommeren litt til. Det var godt å være student ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.