Gjest GA Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hadde et innlegg her i forrige uke om katta vår som forsvant forrige lørdag. Vi lokka og leita hele uka, satte etterhvert opp plakater på butikkene og postkassestativene og informerte naboer etc. Så lørdag morgen, en uke etter at vi så katten sist, kikker min mor ut av kjøkkenvinduet sitt, og DER på gjerdet, sitter katten vår! "Mormor" bor 3-4 km unna oss, katten har aldri vært hjemme hos henne (sikkert derfor han brukte en uke på å finne fram?) så dette er litt av et sammentreff. Mormor får tak i katten, får alarmert de andre i huset uten å vekke bikkja si, og får kjørt rømlingen hjem. Så, pus ville altså bare besøke mormor. Han var forøvrig svært glad for å komme hjem igjen til matskåla si. De første to dagene gikk med til spising, kosing og soving. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Ja, der ser du! Det var kvinnfolk han var ute etter! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Så fint da! Er så trist når dyra forsvinner. Og desto kjekkere når de dukker opp igjen. :-) 0 Siter
laban Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Åh, så koselig. Tenker familiens yngste medlemmer var fornøyde! 0 Siter
Cinthia Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Helt utrolig. Man må spørre seg selv om tilfeldighetene virkelig kan være SÅ store 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.