Gjest aviaana Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 tja Det er ikke stygt i mine ører men litt sært. Med et slikt navn kommer de fleste til å stoppe opp og spørre" hva var det du het for noe igjen?" Men så klart noen må jo bane vei for at navnet skal bli mer kjent. Men ville nok heller foretrukket Kristianne, Kristiane eller Kristiana. 0 Siter
Gjest min smak Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Har en amerikansk venninne som heter Christiane eller noe i den retningen og synes navnet er fantastisk. Synes Kristianne på norsk er finere, og Kristianna er det samme. Liker K bedre enn Ch når det er norske navn, men Ch paser for amerikanere. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg liker det ikke noe særlig. Da er Kristi finere! Kristi høres ut som et halvt navn. Og er virkelig en assosiasjon til Jesus, selv for meg som ikke er fnugg av kristen selv. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Kristi høres ut som et halvt navn. Og er virkelig en assosiasjon til Jesus, selv for meg som ikke er fnugg av kristen selv. Enig, og så minner det meg litt for mye om "Kristi Brud" fra Knutby menighet.... :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.