Gjest Tanker om tilværelsen Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har skrevet før, men ikke alle innlegg om emnet. Jeg har en go d venn som er langt vekk rent fysisk fra meg for tiden. Jeg har kommet frem til at han er mannen jeg elsker. Jeg vet ikke hvorfor han har liten interesse for kvinner, men jeg vet at han er verdens beste venn og har vært det for meg de siste to årene. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Gå og vente på han og tro at han får interesse for meg, eller prøve å finne en annen. jeg kan gjerne være uten mann. Si til meg at jeg skal vente på han, men ikke i det uendelige. Han er ikke helt ung lenger så det er noe spesielt at han ikke har vært gift eller samboer. Kanskje han har blitt såret en eller annen gang? 0 Siter
Gjest (i mitt "forrige" liv) buggejenta. Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Hva har du egentlig å tape på å snakke med ham om dette? Kanskje har han en annen legning.Men hvis du tror at du kan snakke med ham om dette uten å miste vennskapet, ville jeg gjort det. Du trenger jo ikke å starte med at du føler du elsker ham. Det ville ikke jeg gjort.Mer at du har lurt på om det kunne være en mulighet for at dere kunne utforsket om det kunne blitt noe mer mellom dere. Ingen grunn til å gå å vente på et initiativ fra ham i hvertfall. Syns jeg. 0 Siter
Gjest jeg ville fortalt Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Hva har du egentlig å tape på å snakke med ham om dette? Kanskje har han en annen legning.Men hvis du tror at du kan snakke med ham om dette uten å miste vennskapet, ville jeg gjort det. Du trenger jo ikke å starte med at du føler du elsker ham. Det ville ikke jeg gjort.Mer at du har lurt på om det kunne være en mulighet for at dere kunne utforsket om det kunne blitt noe mer mellom dere. Ingen grunn til å gå å vente på et initiativ fra ham i hvertfall. Syns jeg. Enig med deg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Er det han som skal være i jungelen ett år? Hvis det er ham så får du vel ikke tak i ham uansett dette året så bruk da det på å tenke - evt. på å leve og treffe andre menn. Når han så kommer hjem igjen kan du, om du ikke har truffet en annen i mellomtiden, fortelle ham at du har savnet ham og fortelle ham at du har lyst til å bli bedre kjent med ham. Som de andre sier - hva har du å tape? 0 Siter
Gjest Tanker om tilværelsen Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Er det han som skal være i jungelen ett år? Hvis det er ham så får du vel ikke tak i ham uansett dette året så bruk da det på å tenke - evt. på å leve og treffe andre menn. Når han så kommer hjem igjen kan du, om du ikke har truffet en annen i mellomtiden, fortelle ham at du har savnet ham og fortelle ham at du har lyst til å bli bedre kjent med ham. Som de andre sier - hva har du å tape? Jeg kan tape hans vennskap, og det risikerer jeg ikke. Jeg har egentlig ikke tenkt å møte andre menn. Han skal ikke være i jungelen i et helt år, hvor har du det fra? Selvfølgelig kan vi kommunisere videre, men jeg har ikke sett han på en stund og kommer ikke til å se han en stund fremover. Jeg er glad for hans vennskap, men noen ganger blir livet ekstra tungt når en er alene. Da er det godt å skrive på dol. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg kan tape hans vennskap, og det risikerer jeg ikke. Jeg har egentlig ikke tenkt å møte andre menn. Han skal ikke være i jungelen i et helt år, hvor har du det fra? Selvfølgelig kan vi kommunisere videre, men jeg har ikke sett han på en stund og kommer ikke til å se han en stund fremover. Jeg er glad for hans vennskap, men noen ganger blir livet ekstra tungt når en er alene. Da er det godt å skrive på dol. Det har vært flere innlegg her om en venn som forsvinner for en tid i det siste og en av disse vennene skal visstnok være i jungelen ett år. Beklager at jeg tok feil, det var ikke meningen. 0 Siter
Gjest Tanker om tilværelsen Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Det har vært flere innlegg her om en venn som forsvinner for en tid i det siste og en av disse vennene skal visstnok være i jungelen ett år. Beklager at jeg tok feil, det var ikke meningen. Det er helt greit. Jeg vet at det er en annen/andre som skriver også. Livet ser greit ut i kveld. I går var det mye ugreiere. slik er det noen ganger. 0 Siter
Gjest Tanker om tilværelsen Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Enig med deg. Jeg kommer ikke til å fortelle ham det for jeg vil ikke miste hans vennskap. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.