en liten undulat Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg og kjæresten min har vært sammen et år nå snart. vi bor sammen, og har helt ok med penger. burde jeg gi han noe, og evt hva og ca pris? har aldri vært med på et års dag før 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Det er ikke tvingende nødvendig, men hvis du vil synes han sikkert det er koselig. ) Vi ga ikke hverandre noe på 1-årsdagen og kommer nok ikke til å gjøre det på 2-årsdagen nå til helgen heller. Han er da heller ikke hjemme så... ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Dere kan jo lage mat sammen, eller du kan kjøpe noen blomster? Eller en god film dere kan se sammen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Kjøp noe dere kan ha sammen. En god middag? Ny duk og en ny plante er også fin markering Om du vil gi gave, så er godlukt tingen kanskje? 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Hva med romantisk middag på restaurant, og en rød rose? kansje pynte sengen med roseblader...? Eller overraske h*n med en natt på hotell? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.