Musli Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Dere vet hva jeg mener sant?Sånne rykninger man får innimellom på øyet og alle merkelige steder.. Jeg har hatt sånne rykninger i magen(på siden) i flere dager i strekk nå... Noen som vet hva det kan vere?? er sååå slitsomt.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Er ikke det musklestrekk? Kramper i muskel. Du har kanskje gjort noe som krevde en spesiell bevegelse? 0 Siter
Gjest astera Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Er ikke det musklestrekk? Kramper i muskel. Du har kanskje gjort noe som krevde en spesiell bevegelse? Har også hørt at det er krampe i muskel. Helt ufarlig men fryktelig irriterende:) 0 Siter
Musli Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Har også hørt at det er krampe i muskel. Helt ufarlig men fryktelig irriterende:) Ja er kjempe irriterende...rister flere ganger i minuttet:O Holdt på i flere dager... 0 Siter
pampen Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Sånn for å skremme deg så hadde jeg slike rykninger på siden i magen i en hel uke... Ble skikkelig støl etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.