Gjest noen som vet? Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Hvor mye må man betale for en skriftlig verdivurdering fra megler? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har i alle fall fått muntlige gratis flere ganger... 0 Siter
Gjest noen som vet? Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har i alle fall fått muntlige gratis flere ganger... Men de muntlige er det vel ikke så mye hjelp i med tanke på lån etc? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Men de muntlige er det vel ikke så mye hjelp i med tanke på lån etc? Nei, da må du ha det skriftlige ja og de tar sikkert noen kroner for å skrive ut en slik vurdering. Ta en telefon og spør. 0 Siter
ekte nick Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg fikk en gratis, skriftlig verdivurdering av en megler. Eneste han sa var at han håpet jeg ville bruke deres firma hvis jeg skulle selge. Men ingen forliktelser. Jeg fikk banklånet mitt på en slik gratis verdivurdering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.