Gjest jeg ha rmine meninger Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Noen har spurt meg og kanskje er jeg den som har spurt meg selv oftest. Jeg har hatt det tøft og har drevet meg videre. Da blir jeg utsatt for misunnelse og sjalusi. Jeg har gjort mye, men jeg følger meg selv hele tiden. Det er alltid 24 timer i døgnet der hvor jeg er. Jeg må dekke de timene. Jeg bruker noen av dem til å gå på do, sove, dusje, ja og spise ost på brødskivene. Hvem misunner meg det? Blir jeg misunnet den ene timen i døgnet hvor jeg gjør noe som andre betrakter som spennende, eller hvis jeg samler dem sammen..............blir jeg misunnet noen få dager i året? Ingen vet svaret ikke jeg selv engang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.