Gjest Kamerater Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Da jeg var 13-14 år gammel og lå på dobbeltrom pleide jeg og romkameraten å onanere i sammen. Er dette unormalt ? 0 Siter
Butler Holm Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Du skulle skamme deg. Gå og vask deg i munnen din grisegutt. 0 Siter
Gjest Catwoman Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Nei, ikke noe å skamme seg over. Det er ganske vanlig 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Uten at jeg er gutt, så har jeg da hørt om flere gutter som har gjort dette. Jeg vil tro det er ganske normalt. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Dette har jeg hørt mange si, så jeg vil så helt klart tro det er ganske normalt at gutter onanerer sammen når de er unge. Det kan se ut til at gutter har et mye mer avslappet forhold til seg selv, onani og andre mennesker enn jentene har. 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Du skulle skamme deg. Gå og vask deg i munnen din grisegutt. Munnen....? Skulle han vasket noe, så måtte det jo blitt henden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.