Gjest dolerine Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 (Uten alkohol.) Hva er din sommerdrikk? Min er vann eller brus med isterninger i. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Vann er best. brus eller juice er også godt av og til. Kosedrikke, en sjelden sjelden gang: 5 deler eplejuice, 5 deler sitronbrus/sprite, 1 del appelsinjuice, 1 boks ananasbiter med safta, appelsin biter og masse isbiter. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Vann. Med alkohol: Cava de Sangria. Nam..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.