willow Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Kan du ikke ta bindestrek mellom de tre etternavnene da? Eller så kan du gi barna forskjellige etternavn. ett av barna får dine etternavn, det andre barnet får en blanding etc. her blir det mange navnekombinasjoner gitt;) Det vil høres veldig rart ut. Vil ikke røpe etternavnet mitt her, men...ja...det vil høres veldig rart ut. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Postbudet ser vel mest på adressen. Uansett ville jeg ikke latt postbudets arbeidsdag avgjøre mitt navnevalg :-). *knegg* 0 Siter
Gjest aviaana Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Postbudet ser vel mest på adressen. Uansett ville jeg ikke latt postbudets arbeidsdag avgjøre mitt navnevalg :-). "Postbudet ser vel mest på adressen." Ikke vårt postbud, han blir forvirret over at to etternavn som begge begynner på H ikke er samme navnet. han er ikke norsk da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.