Gjest sinna mann Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Har fått avslag på bostøtte fordi de ikke betaler ut under 666,- , det var ett passende beløp.... Grunnlaget for at jeg fikk avslag er 2005 ligningen, hva har det med min situasjon å gjøre ??? Jeg er jævlig forbanna og vurderer å bli fysisk voldelig men kanskje jeg roer meg ned etterhvert. 0 Siter
soleil Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Ingen grunn til å bli voldelig. Du kan be om å bli vurdert ut fra dagens situasjon. Kontakt bostøttekontoret og be om råd og veiledning, eventuelt bare skriv klage og be om at nåværende inntekt blir lagt til grunn. (Dokumenter). Ved klagesaker må du søke på nytt neste termin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.