Gjest nervøs og vet ikke hvor vi står Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Når kan man si at man er blitt i lag? Er det dumt/barnslig å spørre den andre parten om man er kjærester? Jeg er så usikker på hvor vi står hen. Vi er begge 20 år. 0 Siter
Elis31 Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Da er det bare å spørre! Eller si hei du kjæresten min. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Vi hadde blitt enige om å ha en såkalt "uforpliktende forhold" - *haha*. Husker jeg tok mot til meg da jeg kjente jeg begynte å få varme følelser for ham og spurte hva han egentlig mente med dette såkalte "uforpliktende" og sa at det hadde føltes veldig ukomfortabelt for meg om han traff andre damer samtidig. Dette var tredje gangen vi treftes, andre gangen hjemme hos ham og vi hadde da mailet og sms'et tett i en mnds tid. Han sa øyeblikkelig og med ettertrykk at det overhode ikke var aktuelt for ham å treffe andre damer nei og jeg husker jeg spurte forsiktig:"Kan jeg kalle deg kjæresten min da?" Han smilte og klemte meg inntil seg og sa:"Ja...." ) *Mimrer* Vi har 2-årsdag i dag skjønner du. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Vi hadde blitt enige om å ha en såkalt "uforpliktende forhold" - *haha*. Husker jeg tok mot til meg da jeg kjente jeg begynte å få varme følelser for ham og spurte hva han egentlig mente med dette såkalte "uforpliktende" og sa at det hadde føltes veldig ukomfortabelt for meg om han traff andre damer samtidig. Dette var tredje gangen vi treftes, andre gangen hjemme hos ham og vi hadde da mailet og sms'et tett i en mnds tid. Han sa øyeblikkelig og med ettertrykk at det overhode ikke var aktuelt for ham å treffe andre damer nei og jeg husker jeg spurte forsiktig:"Kan jeg kalle deg kjæresten min da?" Han smilte og klemte meg inntil seg og sa:"Ja...." ) *Mimrer* Vi har 2-årsdag i dag skjønner du. ) Gratulerer med dagen! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1178480601' post='3606344] Gratulerer med dagen! ) Takker. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.