Gjest Straff Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Hva skjer om en av de kongelige gjør noe straffbart ? Havner de i fengsel eller går de fri ? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 De kongelige kan f.eks. ikke straffes for å ha kjørt for fort etc., så regner med de uansett går fri ved straffbare forhold. 0 Siter
lonelyP Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 De har diplomatisk imunitet tror jeg det heter. Kan ikke straffes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.