Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ferri

Hei, takk for alt alle sammen! Dere er fantastiske!

Nå har jeg hørt 1 gang for mye at det bare er og flytte ut fra pappa. Prøvd og få psyk.sykepleier til og forstå hvordan det var her hjemme over det siste året, men det var vel ikke så farlig. Om jeg bare gjorde ting riktig her og holdt ut så kunne jeg flyttet ut litt mere normalt og med støtte, men klarer ikke være her lenger. Det er vel dumt av meg, jeg har ikke vært flink nok til og jobbe med megselv heller sikkert, men orker ikke være her mere nå. Fått nok.

Det er kanskje feigt, men denne 3d' verden passer jeg ikke inn i.

Velger bort hvem jeg hadde lyst til og bli, og tar en annen rolle. finner meg kanskje.

Anyways, kanskje jeg kommer tilbake med halen mellom beina. Vet ikke hva som skjer.

kjærlighet er et verb!

ciao

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275223-stikker-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest wondering sister

Skjønner hvis du ble fed up. Tror allikevel alt var godt ment. Kanskje bare litt i overkant. Ikke stikk, det vil kanskje vært en trist måte å si ifra på. Si heller at ingen skjønner noen ting. Det er kanskje det som er sannheten. kanskje vil folk forstå mer enn de klarer.men at de ikke traff spikern på hodet. Ikke stikk i allefall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275223-stikker-jeg/#findComment-2224668
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...