Koreagull Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har fått plass på Grafisk Design ved Norges Kreative Fagskole i Bergen fra høsten av. Noen som har erfaring med skolen/studiet i Bergen og kan/vil dele den med meg? Svarfristen er i morra da, så jeg må vel bestemme meg nå... Takker og bukker på forhånd! 0 Siter
Gjest Timiti Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har bare erfaring fra skolen i Oslo, og har bare positive erfaringer derfra. 0 Siter
Koreagull Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Skrevet 6. mai 2007 Jeg har bare erfaring fra skolen i Oslo, og har bare positive erfaringer derfra. OK. Regner jeg med at de kjører samme opplegg over hele linja. Jeg har fått noen tilbakemeldinger som IKKE er bra, nemlig, men det gjelder journalist-studiet, og det er noen år tilbake. Takk skal du ha! 0 Siter
Gjest Timiti Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 OK. Regner jeg med at de kjører samme opplegg over hele linja. Jeg har fått noen tilbakemeldinger som IKKE er bra, nemlig, men det gjelder journalist-studiet, og det er noen år tilbake. Takk skal du ha! Har også hørt det om journalist-studiet, men.. Jeg kjenner en av dem som tok studiet, og hun sa at grunnen til at de elevene klagde var at de rett og slett ikke gjorde noe selv. Skolen er lagt opp slik at man må jobbe mye selv/i grupper med andre elever. Man får ikke servert alt på sølvfat, og slik bør det vel heller ikke være. De journaliststudentene klaget jo også på at de måtte ha praksis i hele 8 uker. Hallo?? Praksis er jo kjempelærerikt og en bra mulighet til å få en fot innenfor. 0 Siter
Koreagull Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Skrevet 6. mai 2007 Har også hørt det om journalist-studiet, men.. Jeg kjenner en av dem som tok studiet, og hun sa at grunnen til at de elevene klagde var at de rett og slett ikke gjorde noe selv. Skolen er lagt opp slik at man må jobbe mye selv/i grupper med andre elever. Man får ikke servert alt på sølvfat, og slik bør det vel heller ikke være. De journaliststudentene klaget jo også på at de måtte ha praksis i hele 8 uker. Hallo?? Praksis er jo kjempelærerikt og en bra mulighet til å få en fot innenfor. Hmmm, ja en skulle tro det.. At praksis er bra, mener jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.