cecily Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Er pulverkaffe mer eller mindre sunt å drikke enn vanlig trakterkaffe? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Vet ikke, men det er jo ofte sånn at jo mer bearbeidet maten vi spiser er, jo mindre nyttige stoffer er det igjen i den. Så jeg tipper traktekaffe er best. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Begge deler er ihvertfall sunnere enn kokekaffe og presskannekaffe. Filterkaffe fordi filteret holder tilbake igjen de stoffene som ikke er bra for kolesterolet, og jeg har lest at pulverkaffe er laget av kaffe der man allerede har fjernet kolesterolgruffet. 0 Siter
cecily Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Begge deler er ihvertfall sunnere enn kokekaffe og presskannekaffe. Filterkaffe fordi filteret holder tilbake igjen de stoffene som ikke er bra for kolesterolet, og jeg har lest at pulverkaffe er laget av kaffe der man allerede har fjernet kolesterolgruffet. Sier du det? Flott. Jeg drikker ikke så mye kaffe, men det jeg drikker er stort sett pulverkaffe. Jeg begynte plutselig å tenke at den sikkert var fæl og inneholdt tre ganger så mye koffein og andre slemme stoffer. Takk for svar c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.