Gjest lærerne har fri ja Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Lærerne har ikke fri . Vi kunne jo selvfølgelig ha avviklet hele 17.mai. Så kunne vi jobbet alle sammen og ungene kunne hatt norsk i stedet. Lærerne er IKKE pålagt å gå i 17. mai toget. De har fridag. De lærerne som er med i toget gjør det på frivillig basis. Og det er vel også veldig sjelden at lærerne er med i toget, iallefall her hos oss. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Lærerne er IKKE pålagt å gå i 17. mai toget. De har fridag. De lærerne som er med i toget gjør det på frivillig basis. Og det er vel også veldig sjelden at lærerne er med i toget, iallefall her hos oss. Det har de ikke hos oss. Det må være nok lærere i toget slik at de kan passe på de små. Her er det veldig mange lærere som går i tog. 0 Siter
Gjest lærerne har fri ja Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Det har de ikke hos oss. Det må være nok lærere i toget slik at de kan passe på de små. Her er det veldig mange lærere som går i tog. Her hos oss er det klassekontaktene som går i toget sammen med barna. Slik var det også der vi bodde tidligere, en annen kommune. Men er sikkert forskjellig fra sted til sted. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Her hos oss er det klassekontaktene som går i toget sammen med barna. Slik var det også der vi bodde tidligere, en annen kommune. Men er sikkert forskjellig fra sted til sted. Javel. Det har jeg aldri hørt om engang i de over 30 årene jeg har gått i tog eller hatt barn som har gått i tog. Her går lærerne. 0 Siter
black wealch Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Lærerne er IKKE pålagt å gå i 17. mai toget. De har fridag. De lærerne som er med i toget gjør det på frivillig basis. Og det er vel også veldig sjelden at lærerne er med i toget, iallefall her hos oss. De lærerene jeg kjenner får også lønn for denne dagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.