Gjest Krølltang Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Synest dere det er fint eller stygt med krøller ? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Tror de som ikke har det synes det er finest 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Det er nydelig!!!! Verken mannen min eller jeg har krøller. De to første barna har stritt hår som oss, men nummer tre har deilige store lokker i det tynne håret sitt :-) Hun er så fin med krøllene sine! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg syns andre er veldig fine med krøller, men jeg er veldig lei mine egne ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg synes det er kjempefint med krøller, men som regel vil man vel gjerne ha det man ikke har. Uansett er det viktigst at hår er velstelt og pent - uansett hårtype. 0 Siter
vanilje Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 De som har det vil ikke ha det og motsatt :-) Jeg har selv kun litt fall, skulle gjerne hatt litt mer krøller, særlig nå når jeg sparer til langt hår. Synes selv det ser litt kjedelig ut med tynt, langt, flatt hår, men det er meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Kjempefint! Egentlig er jeg ikke så begeistret for menn med krøller av en eller annen grunn, men det er klart det er individuelt for kjæresten min får de søteste krøller i nakken når håret blir for langt. ) 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har MASSE krøller, og synes alle andre enn meg selv kler krøller. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg synes det er kjempefint, med mindre det er mer brusete enn krøllete. Jeg har egentlig ikke vært noe særlig fan av dette VM i flatt hår som har vært moderne en stund nå. Ta f eks hun ene dama som var med i Beat for Beat sist fredag - så ut som hun hadde gått amok med rettetanga, og håret så bare håpløst tynt og pistrete ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.