Gjest Aina E Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har for et par mnd siden kjøpt fullversjon av XP Home Ed. SP2b NOR OEM. Jeg kjøpte meg deretter ny maskin med Vista og har derfor ikke bruk for XP'en jeg kjøpte. Saken er den, at min venninne ønsker å kjøpe XP av meg, for å bruke på sin maskin. Hvordan fungerer det da med overføring av lisensen til henne? Jeg finner ikke noe sted dette er mulig og lurer på om jeg vil få beskjed om mulig piratkopi, dersom jeg installerer denne på hennes maskin?? Takk på forhånd. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Det er bare å legge den inn på hennes maskin. Når XP skal valideres blir dere sikkert nødt til å ringe Microsoft og snakke med en saksbehandler der. Så forklarer dere situasjonen og ho får en kode som legges inn på hennes maskin. Byr neppe på noe problem. Ha din lisenskode for Vista klar i fall de spør litt inngående. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.