Bookworm Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Har alle hengt ut flagget? Dette er en viktig dag for oss nordmenn... 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har ikke flaggstang, men det står veldig mange tomme stenger rundtomkring i dag. Snodig! En stor dag ja! 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 Jeg har ikke flaggstang, men det står veldig mange tomme stenger rundtomkring i dag. Snodig! En stor dag ja! Vet ikke folk at de er pliktige til å flagge på flaggdager om de har flaggstang? Huff, alle flagget sikkert 1. mai... 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Vet ikke folk at de er pliktige til å flagge på flaggdager om de har flaggstang? Huff, alle flagget sikkert 1. mai... Her i nabolaget ser jeg ikke et flagg - bortsett fra på skolen. Akkurat som på 1. mai. Men 17. mai - da flagger vi alle sammen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Balkongflagget ble hengt ut idag tidlig. Såpass respekt har jeg for min avdøde morfar:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.