Gjest Teliia Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Er det noen her som er medlem på treningssenteret SATS? Hva koster det pr. mnd.? Hva betalte dere i innmeldingsavgift? 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hvorfor ringer du ikke til treningssenteret og spør? Det finnes mange typer av medlemsskap som koster forskjelling. Ganske sikkert varierer dette mellom de forskjellige sentrene i SATS kjeden også. Noen ganger har de kampanjer med gratis innmelding o.l. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.