Gjest Deppa av de Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Jeg blir så deprimert og rasende når jeg tenker på hvor lav respekt alle har for meg. Jeg får litt lyst til å skade de hardt. 0 Siter
Gjest Herrejemini Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Om folk har lav repsekt for deg, er det som regel én grunn: Deg selv. 0 Siter
laban Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Jeg får lyst til å refse alle som ikke bruker objektsform. Men jeg klarer å beherske meg. 0 Siter
Gjest Svar til deg Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Om folk har lav repsekt for deg, er det som regel én grunn: Deg selv. Her tror jeg du tar litt feil. Mange mobbeoffer han nok samme følelsen som han her, men det er da ikke altid mobbeofferet sin feil at han blir mobbet. 0 Siter
Gjest Viktigere å respektere seg selv! Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Slutt å tenke på hvor lav respekt andre har til deg da. Det vet du foresten ingen ting om, antageligvis har folk akkurat like høy/lav respekt for deg som for de fleste andre. Hvis du desperat ønsker at folk skal respektere deg MER enn de respekterer hvem som helst andre, bør du gå i deg selv og finne ut hvorfor det er så viktig for deg. Hvis du skader andre fortjener du ingen respekt, og resultatet er null respekt fra absolutt alle. Hva er det du vil at folk skal respektere deg for som de ikke gjør? Respekterer du deg selv?Respekterer du andre? 0 Siter
siddisen Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Respekt er noe man må gjøre seg fortjent til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.