Gjest i dag lurer jeg altså på det Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hei, Jeg lurer i grunn på om noen kan legge ut en kjempe bra matoppskrift på hvordan jeg kan steke en hel kylling i ovnen. Jeg har spist det en gang tidligere og da var den kjempe god. Hva med å marinere hele kyllingen og steke den hel i ovnen? 0 Siter
Atene Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Jeg gjør ikke så mye annet enn å fylle den med hvitløk og kanskje en sitronbåt eller tre. Litt salt og pepper. Så legger jeg den i langpannen sammen med potetbåter og sjalottløk, steker alt en times tid. Det blir nydelig. 0 Siter
Gjest i dag lurer jeg altså på det Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Jeg gjør ikke så mye annet enn å fylle den med hvitløk og kanskje en sitronbåt eller tre. Litt salt og pepper. Så legger jeg den i langpannen sammen med potetbåter og sjalottløk, steker alt en times tid. Det blir nydelig. Mmmmmmmmm..fikk vann i munnen:P Kanskje jeg skal prøve det. Ble frista til å prøve det jeg gitt:) Men tar du litt matolje i lang pannen for at den ikke ska sette seg fast. Legger du folie på den etterpå. Da blir den i hvertfall godt gjennomstekt og god. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.