Gjest Anonym i kveld Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Jeg ble virkelig overrasket i dag, da jeg fikk en mail fra svigefar, som han igjen hadde fått fra venner i Holland. De hadde nettopp vært i Italia, og der hang et bilde av min sønn på en vegg i en restaurant. De tok et bilde av det som jeg fikk på mailen. Svigerfars hollandske venner kjente igjen bildet fra hans hjemmeside. Bildet er litt spesielt, og mange har kommentert det. Men at det har havnet på en vegg i Italia! Helt sprøtt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Stilig!! Gøy å ta med din sønn der en gang, så får han se det selv hehe 0 Siter
Gjest Anonym i kveld Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Stilig!! Gøy å ta med din sønn der en gang, så får han se det selv hehe Ja, det hadde vært moro. Vi har faktisk vært i den byen før. Jeg og min mann var der på bryllupsreise, og da var vår sønn i magen :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Ja, det hadde vært moro. Vi har faktisk vært i den byen før. Jeg og min mann var der på bryllupsreise, og da var vår sønn i magen :-) Jøss i magen, ja da er det jo ekstra spesielt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.