H@yley Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Har nå hørt så mye postitivt om denne boka, så jeg bestemte meg for å lese den. Men har nå kommet til ca side 80-90 og synes den er ganske tunglest. Håper at det løsner snart - for den er en tjukk bok! Noen som kan gi meg noen oppmuntrende ord på veien....... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Jeg syntes den var kjempespennende, men det er nok de første sidene som er tyngst ja. Men 80-90 sider inn i boken, da burde det jo begynt å bli spennende. 0 Siter
meimei Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Nei, hvis du kan synes at denne boken er tung, har jeg dessverre ingen oppmuntrende ord til deg. Ubegripelig for meg at noen kan oppleve en pageturner som dette som tung! 0 Siter
Sharniqua Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Den kan være litt tung og uoversiktlig i begynnelsen ja...mange personer å bli kjent med og flere historier som presenteres samtidig. Men det blir MYE bedre etter hvert...en av de beste krimbøkene jeg har lest de siste årene (og oppfølgeren er minst like god). 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Den kan være litt tung og uoversiktlig i begynnelsen ja...mange personer å bli kjent med og flere historier som presenteres samtidig. Men det blir MYE bedre etter hvert...en av de beste krimbøkene jeg har lest de siste årene (og oppfølgeren er minst like god). Hva heter oppfølgeren? Den må jeg lese. 0 Siter
Sharniqua Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Hva heter oppfølgeren? Den må jeg lese. Den heter "Jenta som lekte med ilden". Det kommer en tredje bok etter hvert også. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Den heter "Jenta som lekte med ilden". Det kommer en tredje bok etter hvert også. Takk Tittelen er skrevet opp, og skal kjøpes. 0 Siter
meimei Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Den heter "Jenta som lekte med ilden". Det kommer en tredje bok etter hvert også. 3. bok kommer på svensk 30.mai. Jeg har bestilt den på Bokkilden og gleder meg vilt! Det er også funnet et nesten ferdig manus til bok nr 4. Utfallet av arvestriden vil avgjøre om denne kommer til å bli publisert. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Nei, hvis du kan synes at denne boken er tung, har jeg dessverre ingen oppmuntrende ord til deg. Ubegripelig for meg at noen kan oppleve en pageturner som dette som tung! Det samme tenkte jeg. ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 En av de bedre krimnøkene jeg har lest!! Gleder meg til de to neste... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.