fei1365380229 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196132 Ganske dumdristig, men jeg husker vi hang bakpå bilene når det var såpeglatt på veiene når jeg var ung. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Klarte å være så kreativ at jeg skrev akkurat den samme overskriften som forrige ulykken! 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Husker med gru da jeg gikk på ungdomsskolen. I friminuttene så løp vi opp til veien, ventet på bussen og hang etter den på bare beina. Da var det om å gjøre å ha på seg glattest mulig sko. Husker at noen bussjåfører oppdaget oss, stoppet bussen og kom løpende etter oss, uten å få tak i oss da. Men har i ettertid tenkt at vi var utrolig heldige, det skjedde ingen ulykker. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Klarte å være så kreativ at jeg skrev akkurat den samme overskriften som forrige ulykken! Hihi, jojo - men det var jo "enda en ulykke":-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Klarte å være så kreativ at jeg skrev akkurat den samme overskriften som forrige ulykken! Grusomt så oppfinnsom han var da. Trodde ikke de gjorde slikt lengre. Ja vi praiet endel desverre......... Er det et dialektord eller sier du også det? Praie-dvs henge etter biler i fart. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Grusomt så oppfinnsom han var da. Trodde ikke de gjorde slikt lengre. Ja vi praiet endel desverre......... Er det et dialektord eller sier du også det? Praie-dvs henge etter biler i fart. Broie eller broise sier/sa vi i Trondheim. ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Broie eller broise sier/sa vi i Trondheim. ) Morsomt med ord. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Grusomt så oppfinnsom han var da. Trodde ikke de gjorde slikt lengre. Ja vi praiet endel desverre......... Er det et dialektord eller sier du også det? Praie-dvs henge etter biler i fart. Næmmen pekkaline da - det heter jo å BAIE :-) Så forresten noen guttunger gjorde det på bussen for bare noen få år siden. Husker det var ganske vanlig da vi var små - før saltingen. En gang baiet noen gutter på vår bil. Pappa stoppet bilen, stormet ut, og skjelte guttene ut. De var på alder med meg, og jeg var dritflau. 0 Siter
Gjest vil du være med så heng deg på.. Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Denne sangen terpet vi på skolen i 60 åra: Og en gutt her i byen hette Hans, han hang bak på alle bilene som fanns. Men en dag han datt i bakken, så han nesten knekte nakken, og det ble et digert hull i hodet hans. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Næmmen pekkaline da - det heter jo å BAIE :-) Så forresten noen guttunger gjorde det på bussen for bare noen få år siden. Husker det var ganske vanlig da vi var små - før saltingen. En gang baiet noen gutter på vår bil. Pappa stoppet bilen, stormet ut, og skjelte guttene ut. De var på alder med meg, og jeg var dritflau. Hadde noen sagt til meg at de "hadde baiet i går" så hadde jeg trodd de hadde bæsjet... 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Næmmen pekkaline da - det heter jo å BAIE :-) Så forresten noen guttunger gjorde det på bussen for bare noen få år siden. Husker det var ganske vanlig da vi var små - før saltingen. En gang baiet noen gutter på vår bil. Pappa stoppet bilen, stormet ut, og skjelte guttene ut. De var på alder med meg, og jeg var dritflau. Ja vet du hva, jeg gikk å stusset på dette og da jeg hadde lagt meg så kom jeg på hva det rette ordet var! Men fint at du rettet det opp her 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Hadde noen sagt til meg at de "hadde baiet i går" så hadde jeg trodd de hadde bæsjet... Nei, men Lillemus da! Det er godt jeg kan lære deg litt kristiansandsk - så ikke du tabber deg helt ut når du engang skal på sørlandsferie! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Ja vet du hva, jeg gikk å stusset på dette og da jeg hadde lagt meg så kom jeg på hva det rette ordet var! Men fint at du rettet det opp her Godt du var enig! Det hender jo en sjelden gang at det er forskjell på Lillesand og Kristiansand når det gjelder ord - men det går vel helst på tonefall? Og så "Kan e sidde på me du?" Uff - det skjærer i mine ører! 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Hadde noen sagt til meg at de "hadde baiet i går" så hadde jeg trodd de hadde bæsjet... *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.