Gjest Helt klart ! Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Ikke så rart.... Menn vinner fint statistikken på flest drap, vold, ran, svindel, overgrep osv....!!! Det gjelder også i landet Norge. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Ja, det kom vel ikke akkurat som noen bombe?? 0 Siter
Gjest Helt klart ! Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Ja, det kom vel ikke akkurat som noen bombe?? Da er vi enige. Vi setter dem alle på en øde øy, og så kan vi leve lykkelige i alle våre dager. Vi kan ta vare på noen av dem da, så vi kan føre slekten videre :-))) Et par menn i hvert land holder i massevis. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Da er vi enige. Vi setter dem alle på en øde øy, og så kan vi leve lykkelige i alle våre dager. Vi kan ta vare på noen av dem da, så vi kan føre slekten videre :-))) Et par menn i hvert land holder i massevis. Snakk for deg selv, jeg ønsker i hvert fall å beholde både mannen min, sønnen min, faren min og kompisene mine i nærheten. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Da er vi enige. Vi setter dem alle på en øde øy, og så kan vi leve lykkelige i alle våre dager. Vi kan ta vare på noen av dem da, så vi kan føre slekten videre :-))) Et par menn i hvert land holder i massevis. Det er vel mindretallet av menn som er voldelige og kriminelle da, selv om de topper kjønnsstatistikken...Jeg vil nå beholde min mann jeg da;-) 0 Siter
Gjest Helt klart ! Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Det er vel mindretallet av menn som er voldelige og kriminelle da, selv om de topper kjønnsstatistikken...Jeg vil nå beholde min mann jeg da;-) Forsent...Uff....kunne du ikke sagt fra om det litt tidligere da.... :-))) 0 Siter
Gjest Helt klart ! Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Snakk for deg selv, jeg ønsker i hvert fall å beholde både mannen min, sønnen min, faren min og kompisene mine i nærheten. Du kan få beholde sønnen din :-) Vi kan jo sende alle de som skeier ut etterhvert da, trenger ikke å sende alle ut på den øya med engang.... 0 Siter
lonelyP Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Vel, hvis menn hadde vært på sprayboks så hadde vi hatt færre mord og voldstilfeller. Da kunne kvinner fått akkurat den mengden de trenger akkurat når de trenger det... ingen irritasjonsmoment som må ryddes av veien ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.