Gjest ergelig Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Sto parkert i dag på en parkeringsplass da jeg hørte et dunk i bilen. En person som tilhørte butikken jeg hadde vært i gikk forbi bilen min idet jeg hørte dunket, han bar på et verktøy. Da han ikke reagerte tenkte jeg at det gikk vel greit da. (Ja, jeg burde gått ut og sjekket..). Så kommer jeg hjem og oppdager at det er bulk og ripe i bilen. Er det for sent å komme i morgen tidlig å hrenvise til det som skjedde?? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Jeg hadde klart dratt ned i butikken imorgen tidlig, du har jo absolutt ikke noe å tape på å prøve.. 0 Siter
Gjest ergelig Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Jeg hadde klart dratt ned i butikken imorgen tidlig, du har jo absolutt ikke noe å tape på å prøve.. Ja, jeg får gjøre det....selv om det blir ord mot otrd...ubehagelig.... 0 Siter
rose23 Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Jeg vil råde deg til å gå fram med stor ydmykelse. Vær litt slik "Unskyld at jeg er til..." Det tror jeg vil lønne seg!!!! Lettere å spille på folks samvittighet og medlidenhet.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.