fuji1365380447 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har "vært utro" mot DOL i en lengre periode - ble helt oppslukt i Facebook, jeg! Men nå er jeg tilbake igjen her. Kan man gjøre begge deler? 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Veldig mange har ekte navn. Men det er f.eks. en som kaller seg Lomme Mannen. En bruker Ha Ol for Hans Olsen. Noen har feil alder, de fleste i 70-åra er unge mennesker! Tenk å kalle seg lommemannen da! *huff* 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har "vært utro" mot DOL i en lengre periode - ble helt oppslukt i Facebook, jeg! Men nå er jeg tilbake igjen her. Kan man gjøre begge deler? Ja, jeg er tilbake her jeg også. Det er liksom veldig spennende i begynnelsen, men det dabber av. Slik er det med det meste:o) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg er ikke på facebook; jeg bruker nok tid på nettet som det er... Tror ikke jeg har brukt mer tid på nettet, bare brukt tiden på facebook og ikke så mye annet. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Flott, men da er alle der med ekte navn og sånt? Er det ikke lett å si for mye da? Det er vel en skravleside sånn ala dol? Jøss det ble mange spørsmål gitt Nei, det er ikke som DOL i det heletatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.