Gjest this is a signature Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Hvorfor er det ikke American Idol på tv2 zebra ikveld?? Det pleier jo å gå onsdager og torsdager... (Stygge fotballkamper! Hehe..) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Men Start vant jo!! Jippi :) Gratulerer hjerteligst!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.