jubalong70 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Fy søren, nå vil jeg snart ha vår - stabilt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Var du i det spøkefulle hjørnet da du skreiv dette i dag tidlig? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Var du i det spøkefulle hjørnet da du skreiv dette i dag tidlig? Sukk, dessverre så var jeg ikke det. Heldigvis var det ikke noen ting som la seg. Også du da, som sitter på Sørlandet og sikkert nyter nydelig vær. *ikke misunnelig i det hele tatt* 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Sukk, dessverre så var jeg ikke det. Heldigvis var det ikke noen ting som la seg. Også du da, som sitter på Sørlandet og sikkert nyter nydelig vær. *ikke misunnelig i det hele tatt* Det var drøyt med snø nå synes jeg. Godt det ikke la seg da! I dag har vi hatt noen regnskurer men fint fra i ettermiddag. Ikke den heelt store varmen, men klager ikke 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Det var drøyt med snø nå synes jeg. Godt det ikke la seg da! I dag har vi hatt noen regnskurer men fint fra i ettermiddag. Ikke den heelt store varmen, men klager ikke Det synes jeg også!!! 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Bare det ikke snør på 17 Mai så er jeg fornøyd.Men det har snødd natt til 17 Mai her i Trondheim før så man kan aldri være trygg 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Bare det ikke snør på 17 Mai så er jeg fornøyd.Men det har snødd natt til 17 Mai her i Trondheim før så man kan aldri være trygg Sukk, nei man kan aldri være trygg. Der jeg kommer fra (østlandet) har det til og med snødd i juni! Uff, vil ikke det!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.