Gjest forblåst Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt levegger i Bergensområdet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg er ikke kjent i Bergensområdet, men større gartnerier (Plantasjen) og byggvarehus (Bygger'n, Byggmakker og Obs! Bygg) pleier å ha sånt i alle fall. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg var nylig på obs, og de har det i allefall. 0 Siter
Gjest forblåst Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg var nylig på obs, og de har det i allefall. Takk, da prøver jeg der først. Var du på Lagunen eller Sartor? 0 Siter
Gjest forblåst Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg er ikke kjent i Bergensområdet, men større gartnerier (Plantasjen) og byggvarehus (Bygger'n, Byggmakker og Obs! Bygg) pleier å ha sånt i alle fall. Takk for svar. Har ikke funnet på Plantasjen, men ser på nettet nå at Bygger'n har iallefall. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Takk, da prøver jeg der først. Var du på Lagunen eller Sartor? Jeg var på Obs bygg i Haugesund, så du bør kanskje leite etter Obs bygg. Obs på Lagunen og Sartor tror jeg stort sett selger andre ting. 0 Siter
Gjest forblåst Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg var på Obs bygg i Haugesund, så du bør kanskje leite etter Obs bygg. Obs på Lagunen og Sartor tror jeg stort sett selger andre ting. De har OBS Bygg på Lagunen også, men kan jo gjerne være andre varer enn Haugesund likevel? Men, men, jeg tar meg en tur der i helga, kanskje jeg er heldig? 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Er ikke fra bergensområdet, men her i fjorden har jeg sett på plantasjen, maxbo, monter og byggmakker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.