Gjest sola mi Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg skal ha nytt kjøkken og er i tvil om hva slags fronter jeg skal velge. I dag har jeg hvite fronter, men man ser jo møkka med en gang på dem. Synes at eik er ok, men egentlig kjedelig også. Har noen her svarte fronter? Synes det er tøft, men man blir nok fort lei det? Hva har du og ville du valgt det omigjen og hvorfor? Fordeler og ulemper? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg ville aldri i verden hatt svarte eller mørke fronter på kjøkkenet! Jeg vil ha LYS på kjøkkenet mitt, svarte/mørke fronter sluker jo alt lys. Men det er jo min personlige smak da. ) Er enig med deg i at eik er kjedelig, men det finnes vel mange andre farger og treslag? Selv liker jeg godt nesten-hvit, har Hvit Ståt fra Ikea, men den er ikke gnistrende hvit og jeg er veldig fornøyd med den. 0 Siter
Søssa Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg satte inn nytt kjøkken i eik for fem år siden, og som jeg angrer! Er glad i eik ellers, men på kjøkkenet ble det for tungt og traust. Kunne jeg valgt om igjen ville jeg hatt et helt lyst kjøkken, kanskje kremfarget og med benkeplater i eik. Enig med Lillemus, på kjøkkenet skal det være lyst. 0 Siter
fresja Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg vil iallfall ikke ha snøhvite elle kullsvarte kjøkkenskap! I dag har jeg hvite med brun kant nederst. Har planer om nytt kjøkken. Min datter har "møblert" kjøkkenet mitt på nettet. Skapene er i bjørk, og de er ganske fine og ikke så mørke (edelbjørk og bjørkefiner står nevnt). 0 Siter
Gjest Vi har også ståt Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg ville aldri i verden hatt svarte eller mørke fronter på kjøkkenet! Jeg vil ha LYS på kjøkkenet mitt, svarte/mørke fronter sluker jo alt lys. Men det er jo min personlige smak da. ) Er enig med deg i at eik er kjedelig, men det finnes vel mange andre farger og treslag? Selv liker jeg godt nesten-hvit, har Hvit Ståt fra Ikea, men den er ikke gnistrende hvit og jeg er veldig fornøyd med den. Vi har også Ståt fra Ikea, og er skikkelig misfornøyd. Vi har hatt det i 5 år, og det blir bare mer og mer misfarget. Gulner helt forferdelig... Enda vi ikke er noen store matlagere heller. Syns det var kjempefint når vi satte det inn, men skulle ønske vi hadde valgt annerledes nå. 0 Siter
org Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Vi kjøpte dette huset for 5 år siden, og det var et Marbodal heltre eik kjøkken her, fra byggeår i 1986. Vet du, det er nesten ikke et hakk i kjøkkeninnredningen. Den er nærmest uslitelig! Jeg liker den svært godt, og synes ikke den er kjedelig. Hva du enn gjør, gå for kvalitet, er mitt råd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.