fei1365380229 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196407 For en drittgjeng! 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Huff å huff. Jeg forstår og respekterer mennesker som er imot abort (uansett hvilken grunn de skulle ha til dette) og jeg forstår og respekterer de som er for abort. Det er et valg hvert enkelt menneske har rett til å ta. At noen går så langt som dette for å vise at deres syn er det riktige, er helt forkastelig mener jeg - som mange på karl Johan kommenterte, det er BARN der. De trenger ikke å se fostre i oppløsning... 0 Siter
frosken Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Jeg gikk forbi standen på Karl Johan for noen dager siden, og følte meg invadert av de grusomme bildene. Synes det er feil at barn eksponeres for slike bilder - særlig fordi man ikke har mulighet for å forberede dem på det på forhånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.