jubalong70 Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Man kan selvsagt reservere seg mot å diskutere alt 0 Siter
willow Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Jeg synes det er helt greit om folk ikke vil diskutere religion. Faktisk er jeg en av de som heller ser at man snakker om andre ting...litt fordi jeg har mine "sære" synspunkter, og får stort sett alltid de samme kontra-diskusjonene...om og om igjen. Samme gjelder egentlig også religion. Man bør respektere at folk ikke vil diskutere slikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.