Gjest svar meg.......det er viktig for meg Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har fått mange av mine ønsker innfridd den siste tida, menjeg har et viktig ønske igjen. Jeg får ikke svar før til neste år, men hvor mange av dere tror at hvis jeg ber innstendig et helt år at det hjelper? 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Nei, jeg må bare si at jeg tror ikke at det hjelper. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Det som sies og kan hjelpe er at du må takke av hjertet for at du _har_ det du ønsker deg. Da skal du få. Det man takker for fra hjertet skal du få mere av. see? Takknemlighet er koden Si ifra om det hjelper da! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Kommer helt an på hvor realistisk ønsket ditt er og om du har tenkt å gjøre noe mer for å oppnå det enn bare å be. 0 Siter
Gjest goodwin Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 I stedet for å be kan du jo prøve å gjøre noe. Tror det hjelper mer. 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 JEg tor det hjelper å be til høyere makter. Om dette er noe som skal oppnåes bare for deg eller for mange mennesker, tror jeg at om håpet er stort nok, er sansynligheten for at ting går gjennom større. Altså blir bønn for meg håp, og måten man håper på, blir mer likegyldig. Lykke til. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Jeg ville brukt tida til å gjennomføre ønsket, ikke til bønn. Så nei, jeg tror ikke bønn hjelper, men at handlingene i seg selv kan få deg til målet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.