thess Skrevet 19. mai 2001 Skrevet 19. mai 2001 Hei! Var på sykehuset i går og fikk 4 stikkpiller i skjeden (del 2 av "abortpillen"). Fikk veldig sterke smerter, fikk 4 Petidin sprøyter med liten effekt. Jeg dro hjem etter 8 timer på sykehuset, da hadde smertene avtatt noe, men jeg blødde relativt lite. I natt og i dag har blødningene økt kraftig, og smertene har også blitt mye værre. Er også veldig kvalm og i generelt dårlig form. Har siden i dag klokken 11, tatt 4 Paralgin Forte, men med liten virkning. Har også ringt sykehuset 2 ganger, men jeg føler ikke at de tar meg seriøst, får bare beskjed om å ta det med ro og ta smertestillende. Men jeg blir veldig fortvilet, for ingen ting av dette hjelper, og jeg synes det er forferdelig å ligge og ha så sterke smerter, spesielt i en slik situasjon! Jeg har nok psykisk vondt.. Angrer veldig på at jeg ikke valgte en kirurgisk abort!! 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 20. mai 2001 Skrevet 20. mai 2001 Jeg håper det nå er avklart, men ellers synes jeg du skal stå på for å få nødvendig hjelp. Det er ikke meningen at det skal være så smertefullt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.