Gå til innhold

Hjelp! Er det skyggestrek eller ingenting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg skimter noe, men tror kanskje det er fordi jeg er så nervøs. Tidligere når jeg har testet har det vært kritthvit, men nå synes jeg det er noe der.

Fikk ikke mensen i går, og er ingen tegn til blødninger i dag heller. Jeg testet i dag fordi jeg har følt meg litt rar og utenfor i det siste, som om jeg er i en drømmeboble. Har også hatt vond korsrygg, med stråling til hoftene (aldri opplevd før), hodeverk og vært veldig sinna. 

Håper det bare er meg som ser noe..?

-Kvinne 24

D2BF6E36-1ED8-4BDA-94CF-5ED532D6B280.jpeg.8df6da91e3fd692cc8f652fa45623cf0.jpeg

A34F9135-4F9E-45EF-AAC1-6ADBA697E446.jpeg

Anonymkode: f4aaf...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg testet i dag fordi jeg har følt meg litt rar og utenfor i det siste, som om jeg er i en drømmeboble. Har også hatt vond korsrygg, med stråling til hoftene (aldri opplevd før), hodeverk og vært veldig sinna. 

Jeg har ikke sett den typen test før, så jeg kan ikke uttale meg om strek eller ikke (jeg ser egentlig ingenting). Det jeg vil kommentere, er at de færreste har noen typiske graviditetssymptomer så tidlig. Det du beskriver, kan like gjerne være litt sterkere mensmurringer enn du vanligvis har, som graviditet.

Bruk prevensjon, så slipper du å stresse. Hvem som helst kan føle seg "annerledes" ved å overfokusere på kroppens signaler hver måned 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, laban skrev:

Bruk prevensjon, så slipper du å stresse. Hvem som helst kan føle seg "annerledes" ved å overfokusere på kroppens signaler hver måned 😉

Jeg tolket det som at hun vil bli gravid, men jeg kan jo ta feil. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
58 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg tolket det som at hun vil bli gravid, men jeg kan jo ta feil. :) 

Hun skrev : Håper det er bare meg som ser noe.

Det tolker jeg som at hun er nervøs for å være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Hun skrev : Håper det er bare meg som ser noe.

Det tolker jeg som at hun er nervøs for å være gravid.

Ah - den så ikke jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) 

Bruker over her har nok rett, jeg er nervøs for det ja. Men er voksen nok til å ta konsekvenser av mine valg i livet. Man vet hva som kan skje av sex! Heldigvis har jeg alt på plass, av det jeg trenger.

Dette er ikke noe jeg har tenkt og undret masse på. Har bare klaget en del over hvor vond rygg jeg har og opplevd humørsvingninger, men jeg skal jo ha mensen så tenkte ikke noe over det før mensen ikke kom. Men sannsynligheten er jo stor for at mensen kommer litt forsinket bare.

Trengte noen ekstra øyne i dag. Syntes jeg skimtet noe! Skal prøve igjen i morgen. Hvis den er helt hvit så kan jeg slappe av!

TS

Anonymkode: f4aaf...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 18.9.2019 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! :) 

Bruker over her har nok rett, jeg er nervøs for det ja. Men er voksen nok til å ta konsekvenser av mine valg i livet. Man vet hva som kan skje av sex! Heldigvis har jeg alt på plass, av det jeg trenger.

Dette er ikke noe jeg har tenkt og undret masse på. Har bare klaget en del over hvor vond rygg jeg har og opplevd humørsvingninger, men jeg skal jo ha mensen så tenkte ikke noe over det før mensen ikke kom. Men sannsynligheten er jo stor for at mensen kommer litt forsinket bare.

Trengte noen ekstra øyne i dag. Syntes jeg skimtet noe! Skal prøve igjen i morgen. Hvis den er helt hvit så kan jeg slappe av!

TS

Anonymkode: f4aaf...747

Var du gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...